En trött morgon

Gah vad trött jag är idag! Steg upp 5.30 eftersom jag skulle ta mig in till jobbet. Såklart var inte tågtrafiken så bra, så jag var tvungen att vara på jobbet en timme tidigare  Suttit här sen sju. Sitter seriöst och halvsover just nu. Svara på mail när man är såhär trött, inte bra! Sov dåligt och vaknade av allergi, inte det roligaste. Snuvig!
 
Vinterjackan åkte på idag, det var mysigt, man kände inte att det var dökallt som med alla andra tidigare morgnar. Helt dött när man gick ute, lite läskigt. Gillar inte att gå i mörker själv längre. Vad som helst kan ju hoppa fram
 
Jag slutar klockan 12.00. Kan inte klockan gå lite fortare 
Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Vinterjackan åker nog fram för mig också snart! Är verkligen superkallt på morgnarna!

2013-10-24 @ 14:22:24
URL: http://adaras.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0