Framtiden

Inspirationen har varit lite torr. Skrivandet har inte varit på min sida på några dagar nu. Men känner att jag måste skriva några rader så ni vet att bloggen och jag lever

Måndag igen då. Veckorna går snabbt! Idag måste jag börja plugga på en rapport som ska in om en månad. Mycket skola igen. Och mycket att tänka på. Har mer allvarligt börjat leta hur det går med studier i Tyskland nu. För det lutar åt det hållet att det blir jag som måste flytta om vi ska fortsätta ses, Julien och jag. Vi måste ta det till en ny nivå om det ska funka. Det är fortfarande väldigt struligt eftersom vi inte får träffas när vi själva vill (!!!!!!!!!). Blir så arg och besviken men jag hoppas och kämpar fortfarande, ett litet tag till på att det ska bli vi två, men ärligt så är jag väldigt trött också..

Hmm..Jaa.
Det är mycket som man måste tänka på om man ska flytta utomlands. Men jag hoppas att jag får ett sommarjobb denna sommar så att jag kan spara pengar till om det skulle bli så, jag vill inte ge mig iväg någonstans utan pengar. Så kan jag inte besluta mig för om jag ska ta mig en utbildning i Sverige eller Tyskland. Om jag väljer Sverige och jag sen ska flytta till Tyskland, om den är giltig då osv. Massor av saker att ta reda på, mycket press också. Men man vet inte hur bra Sverige är innan man behöver fatta ett sånt här beslut, det är svårt. Sverige är verkligen ett suveränt land när det kommer till skola och arbete.
Kommentarer
Postat av: Viktoria

när presenteras vinnaren av NYX ögonskuggorna? (:

2011-02-28 @ 19:59:17
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0